Whiskers
Adoption Information
Stay In Touch

Get Our Weekly Updates:
[cmsmasters_mailpoet shortcode_id=”0ru9i897we” form_id=”1″ animation_delay=”0″]

111111111

blog image

Stworzenie i uruchomienie strony internetowej kasyna bądź bukmachera to nie wszystko. Nawet najlepiej przygotowana witryna nie odniesie oszałamiającego sukcesu, jeżeli nie zostanie w sieci internetowej odpowiednio mocno wypromowana. Ruch w jej kierunku nie zrodzi się sam z siebie i potrzebne są świadome i precyzyjnie zaplanowane działania w tym kierunku, aby osiągnąć sukces i przyciągać rzesze nowych graczy. Istnieje kilka sprawdzonych i dających pewne rezultaty metod generowania ruchu na swoją stronę kasynowa lub bukmacherską. Przyjrzyjmy się kilku z nich.

Program partnerski – metoda nr 1

Niezależnie od tego czy uruchamiamy nową, czy też chcemy zwiększyć ruch na istniejącej już witrynie zastosowanie programu partnerskiego jest bardzo dobrym pomysłem. Metoda ta jest stosunkowo prosta o ile potrafimy skutecznie szukać i pozyskać partnerów, którzy w zamian za udziały w zyskach będą promować nasze usługi. Ich zadaniem w momencie nawiązania współpracy staje się generowanie ruchu nowych użytkowników na konkretną stronę. Warunki umowy między partnerami muszą jasno precyzować zakres obowiązków obu stron oraz określać sposób podziału zysków. Program partnerski będzie tym skuteczniejszy im większą ilość partnerów uda nam się pozyskać, jednak należy pamiętać, ze każdemu z nich należna będzie określona część udziału więc im więcej ich będziemy mieć tym generowany zysk będzie trzeba podzielić na większą liczbę osób. Jednak jest druga strona medalu, bowiem mając kilku partnerów rośnie także intensywność ruchu na naszej stronie a co za tym idzie także rośnie wielkość zarobionej puli środków do podziału z kooperantami. Bowiem im więcej nowych graczy zarejestruje się z linków na stronach partnerów, tym większa suma wpłaconych depozytów a tym samym wyższa kwota do podziału.

Nie jest oczywiście tak, że sam właściciel strony nic nie robi, siedzi i tylko czeka na nowych graczy. Po jego stronie leży dbałość o wielkość i jakość oferty gier i zakładów ale także zapewnienie odpowiednio atrakcyjnej wizualnie strony graficznej, która będzie zachęcać i przyciągać klientów, aby zarejestrowali na niej konto. Właściciel poza programem partnerskim może, ale nie musi podejmować specjalnie innych działań marketingowo – promocyjnych. Decyzja o tym zależy jednak także od skuteczności programu. Jeśli idzie on wystarczająco dobrze nie ma już takiej konieczności.

Szeroka oferta gier oraz atrakcyjne bonusy – metoda nr 2

Wpływ na popularność oraz wielkość ruchu w naszej witrynie ma także atrakcyjna i na bieżąco aktualizowana oferta gier. Aby gracze wracali do nas raz zarazem musimy zadbać o bieżące aktualizowanie oferowanych aplikacji do najnowszych dostępnych wersji, tak aby nie zostać w tyle za konkurencją. Chcemy aby gracze znaleźli u nas to czego szukają a nie odeszli do innego kasyna czy bukmachera. Na przyciągnięcie nowych ale i zatrzymanie dotychczasowych użytkowników wpływ mają też akcje promocyjne takie jak bonusy czy darmowe depozyty. Warto więc przynajmniej raz na jakiś czas uruchomić nową akcję i to nie tylko taką dotyczącą nowych klientów, ale także taką skierowaną specjalnie do tych, których mamy w bazie danych już od jakiegoś czasu.

Jak wiadomo, jednym z najważniejszych elementów kasyna internetowego są gry. W prestiżowych kasynach można ich znaleźć tysiące, dzięki czemu takim kasynem interesuje się znacznie więcej graczy. Dostępne są zarówno gry kasynowe za darmo, jak i na prawdziwe pieniądze. Obydwa rodzaje są bardzo istotne, ponieważ gry za darmo pozwalają tez graczom sprawdzić zasady rozgrywki, zanim zdecydują się obstawić zakłady.

Samodzielna promocja – metoda nr 3

Jeśli należymy do osób, które wiedzą jak samodzielnie zająć się działaniami marketingowo – promocyjnymi wówczas nie ma potrzeby tworzenia programu partnerskiego. W takim wypadku należy pamiętać o wszystkich istotnych elementach składających się na udaną i skuteczną strategię promocyjną i zdawać sobie sprawę, że ogarnięcie wszystkich zagadnień zajmie nam w pojedynkę dużą ilość czasu. Dodatkowo w tym wariancie wykładamy z własnej kieszeni dużo więcej pieniędzy na start na sfinansowanie kampanii promocyjnych i nie mamy 100%-owej gwarancji, że wydane środki się nam zwrócą choćby w części. Pamiętajmy, że w tym wypadku nowi gracze nie będą napływać do nas w dużych ilościach na samym początku więc wpływy z procentów od ich depozytów nie pokryją poniesionych przez nas kosztów. W tym wariancie dużo dłużej będziemy więc z naszym przedsięwzięciem „pod kreską” na tzw minusie i dopiero po pewnym czasie w najlepszym razie zaczniemy wychodzić „na zero”. Nawet jeśli wykupimy gotowe pakiety reklam np. od google czy innych to nie ma żadnej gwarancji, że odniesiemy zamierzony skutek w postaci przypływu nowych użytkowników.

Widoczność i pozycjonowanie witryny – metoda nr 4

W internecie żadna strona nie zaistnieje i nie zdobędzie popularności jeśli nie zostanie należycie wypozycjonowana. Jest to jeden z kluczowych warunków widoczności i popularności w sieci. Dotyczy to oczywiście także witryn kasynowych i bukmacherskich, jeśli docelowo chcemy zacząć na nich zarabiać duże pieniądze. Jeśli nie zadbamy poprzez użycie właściwych wraz kluczowych o jej odpowiednio wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania wówczas trudno będzie na nią trafić zainteresowanym grą użytkownikom. W dobie tysięcy działających aktywnie w sieci witryn kasynowych i bukmacherskich niezwykle trudni jest osiągnąć taką zadowalającą pozycję. Konkurencja jest ogromna więc każdy jeden właściciel takiej strony będzie chciał wskoczyć jak najwyżej używając coraz lepiej dopasowanych fraz kluczowych i tym samym deklasując rywali. Dobre miejsce w wyszukiwarce jest więc dzisiaj celem dla właścicieli ogromnej ilości takich witryn i nie jest wcale tak, że po jego zdobyciu już je utrzymamy na stałe. Trwa tutaj nieustanna walka w związku z czym konieczne jest ciągłe monitorowanie, czy aby ktoś inny nie zepchnął nas w dół rankingu.